zaterdag 6 april 2013

Nederlands365 pagina'sA.W. Bruna UitgeversBonnibelle Sarvaunt wist altijd al dat ze anders was dan de eenvoudige mensen door wie ze opgevoed werd. Ze ziet er anders uit en gedraagt zich anders, ze moet vreemde talen leren en leren beleggen. Blijkbaar wil iemand dat ze overal op voorbereid is... Op haar 15e verjaardag krijgt ze een zwart kistje dat de sleutel tot haar achtergrond kan zijn. Tenminste, als ze in staat zal zijn de stukjes van de puzzel in elkaar te passen. Jaren later krijgt ze een enorme som geld. Ze besluit de moerassen waar ze opgroeide te verlaten en ze vertrekt naar New Orleans: daar wil ze haar moeder vinden en een artistieke carrière beginnen. Maar niets verloopt volgens plan... Dan ontmoet ze Jenkins, een aardige, charmante jongen. Met hem kan ze goed praten. Tot het moment waarop ze ontdekt wie en wat hij werkelijk is en welke band hen beiden wèrkelijk bindt...Recensie(s)NBD|Biblion recensieBonnibelle groeit op in de moerassen van Louisiana. Ze krijgt een grondige opvoeding in manieren, talen en financiële beleggingen, wat volkomen misplaatst lijkt in deze omgeving. Zodra ze 21 is, krijgt ze een royale som geld en gaat op zoek naar haar onbekende familie. Het blijkt dat ze lid is van de beruchte familie DeLande, waarvan de leden op een ziekelijke manier door incest verbonden zijn, iets waartegen Bonni's moeder haar wilde beschermen. Tijdens een expositie van haar schilderijen ontstaat een uitbarsting in de DeLande-familie die ten slotte een einde maakt aan de invloed van de vrouw die de oorzaak is van de incest. Zelfstandig te lezen vervolg op 'Bloedverwanten'.. Hoewel het verhaal op het laatst erg spannend wordt, is het meer een sfeervol verhaal over moerassen, de hartstocht van het schilderen en de zoektocht naar de moeder. Een boeiend verhaal, maar minder passend in de categorie thrillers. Pocketeditie, zeer kleine druk.<br/>(Biblion recensie, Marian Verstappen.)Alles is steeds bespreekbaar, het liefste worden de items afgehaald bij ons thuis. Maar ik kan ze ook verzenden, dan betaalt u de eerlijke postprijs. Sluiten  Contacteer Fee Je naam Je e-mail Je reactie Beste Fee, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Fee: Verstuur een email 0479-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 37 zoekertjes van Fee Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 72730349 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_boeken'; var adlKv='q=;prov=oost+vlaanderen;subcat=romans;price=3;zipcode=9070;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/romans"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '3106', '', 'new_click', 'nl');
meer info

Geen opmerkingen: