maandag 13 juni 2011

Ik ben huisvrouw,bezig een huis aan het afwerken dat verkocht wordt.Ik heb mijn renovatiebudget niet goed ingeschat en kom 9.000 euro tekort.Wie kan mij dit bedrag lenen met een intrest van 10%, voor een 5tal maanden. Terugbetaling in december.Het huis wordt in september verkocht en wanneer de akte verleden is, kan ik het geld gewoon terug betalen met de intrest erbij.Terugbetaling dus 9900euro. Bankmensen, makelaars of oneerlijke mensen gelieve zich te onthouden, je zal verloren moeite doen.Ik wil enkel 9000euro lenen voor 5 maanden en 9900euro in 1 keer terugbetalen, in december 2011.Simpel, eerlijk en zonder voorschotten, poespas of praatjesmakerij.Afspreken bij niemand thuis, want je weet niet wie je in huis haalt, maar zakelijk gewoon in de bank zelf. Dus liefst mensen uit Jabbeke of Brugge. Er staan daar altijd stoeltjes om het papier te kunnen ondertekenen .Ik zou het liefst samen met de lener naar de bank gaan en per overschrijving werken, zodat er een materieel bewijs is met een duidelijke mededeling, alsook samen een papier ondertekenen met terugbetalingsdatum.Als terugbetaling zou ik ook liefst met overschrijving werken zodat er geen misverstanden of oneerlijke toestanden kunnen gebeuren, alsook dan nogmaals een papier ondertekenen door beide partijen dat de terugbetaling gebeurd is.Zie het als een korte termijn belegging van 5 maanden (tot december) aan 10% intrest op het totale bedrag.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten