zaterdag 28 augustus 2010

Investeren/Beleggen in Turkije

Investeren/Beleggen in Turkije Beste investeerder, Wie van jullie heeft ervaring met investeren in Immo in Turkije? Elke crisis is een opportuniteit. Ik ben zelf Belg die bijna 3 jaar in Turkije woon en geïnvesteerd heeft in vastgoed en ik volg de markt op de voet. Ik heb overeenkomsten met bouwbedrijven, aannemers en grondbezitters. Met een klein budget kan je hier iets kopen om later te verkopen of beter nog, kopen, renoveren en verkopen. Hoeveel mensen hebben zo in België geen mooie rendementen gehaald? Hier kan je hetzelfde doen, maar met een veel kleiner budget en heel mooie rendementen halen. Ook investeren in (bouw)grond kan interressant zijn om gewoon te laten liggen als belegging of om zelf op te (laten) bouwen. Ik bied mijn know-how, diensten, eventueel in partnerschap, aan. Kernwaarden: betrouwbaarheid, transparantie, rendement, confidentialiteit. Vragen? Contacteer mij gerust. Zie ook mijn webwinkel hier. Groeten uit een zonnig Turkije.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten